פיתוח אתר חדשות! אתר החדשות של TOV

בחודשים האחרונים קיבלנו לידנו את הזכות לקבל את הפיתוח והחידושים של אתר טוב, וכחלק מעבודת הפיתוח הקמנו עבור האתר במהירות שיא אתר חדשות שמהווה את האתר האקטואלי של הערוץ לצד אפליקציית הסטרימינג שהיא החלק העיקרי של הערוץ.

(נפתח בטאב חדש)”>כנסו לאתר החדשות של טוב >

מה זה אתר טוב?

אתר טוב הוא אתר סטרימינג. האתר והאפליקציה שלידו, מאפשרים לצופים בו צפייה בשידורים ובתוכניות עם תכנים שמותאמים לציבור ולמשפחה הדתית. האתר שמגדיר את עצמו גם כספריית סרטים סדרות והפקות מקור. מציע רמות סינון שונות למנויים באתר.

אתר חדשות ותוכן פיתוח מיוחד לאתר טוב -אתר החדשות
דף הבית של אתר חדשות ותוכן פיתוח מיוחד לאתר טוב -אתר החדשות

עורכי האתר ואנשי התוכן של TOV הגיעו אלינו עם רעיון, שאתר הסטרימינג צריך לידו אתר חדשות ואקטואליה שיאפשר לגולשים את הרמה, האיכות והסינון שהם מחפשים גם באתר חדשותי.

לאחר הפניה של החברים מטוב עברנו איתם את התהליך הרגיל שאנחנו עוברים עם כל לקוח ולקוח, כמו בכל פרויקט ובכל אתר שאנחנו מפתחים.

מהם השלבים בפיתוח אתר?

  • אפיון.
  • עיצוב.
  • פיתוח.
  • בדיקות.
  • תיקונים ושיפורים.
  • עליה לאוויר.

השלבים שהיו בשיתוף מלא עם אנשי התוכן ומנהלי אתר טוב, עזרו לנו להעמיק ולהבין מהם הדברים שחשובים באתר החדשות.
והדבר החשוב ביותר הוא איך האתר החדש ידבר עם האתר הקיים על מנת לאפשר מעבר קל ומהיר בין התכנים הכתובים ותכני הוידאו באתר החדשות. אל אתר הסטרימינג של טוב.

לאחר סיום שלב האפיון והמדורים השונים. עיצבנו את האתר כראוי לאתר שמשלב בין חדשות והמון תוכן לבין תכנים דיגיטליים המוגשים בוידאו.

כיוון שקיבלנו את האחריות גם על תחזוקת אתר הסטרימינג יצרנו סנכרון וחיבור בין אתר החדשות לאתר TOV. והמשתמשים בשני האתרים זהים.

עמוד פנימי באתר החדשות של TOV אתר אקטואליה וחדשות חדש

חדשות, עדכונים, כתבות ומדורים

האתר בנוי כמו אתרי חדשות אחרים וניתן לקרוא ולהתעדכן בו במדורים שונים, חדשות עדכניות, כתבות רוחב המשלבות גם כתבות וידאו מאתר הסטרימינג, ומדורי דעה של כותבים מובחרים.

האתר עצמו בנוי ומפותח ב-וורדפרס, וכל ניהול התוכן נעשה על ידי עורכי התוכן של טוב ללא התערבות ועבודה צוות המפתחים שלנו. הכתבים והעורכים של טוב נכנסים אל האתר, יוצרים כתבות, חדשות, מעלים תמונות, מחברים לקטעי וידאו ויוצרים את התכנים של האתר בעצמם.

כבית התוכנה המפתח אנחנו מלווים את אנשי התוכן ומעדכנים את האתר על מנת להקל עליהם בהעלאת ויצירת התוכן. וכמובן בהוספת תוספים ופיתוחים שיאפשרו גלישה מהירה וקהל יותר. עם תוספות מיוחדות.

התאמה מושלמת לטלפונים חכמים וריספונסיביות

חברת גוגל וגם נתוני הגלישה מראים לנו שהגלישה במובייל היא אמצעי השימוש המרכזי באתרים, וגם באתר החדשות של טוב, כמו כל האתרים שאנחנו מפתחים ומתחזקים יצרנו התאמה לגלישה במובייל.

ההתאמה נעשית הן בעיצוב מותאם למובייל. ובן במהירות הגלישה על מנת שהגולשים במובייל יקבלו חוויה מהירה והמהנה גם באתר החדשות שלהם.

שיתוף פעולה TOV מאוד

ערוץ טוב פועל לרכישה וגם להפקה של תכנים איכותיים לגולשים השונים, לאחרונה קיבלנו אחריות על התחזוקה של אתר תכני הוידאו ושל אתר החדשות (כפי שכתבנו בפוסט). ובנוסף נעשה שיתוף פעולה עם הערוץ בפעילויות תוכן שהוא מפיק עבור המנויים וגולשי הערוץ.

בחנוכה נוצר שיתוף פעולה בהפעלת משחק OrQuiz לגולשים של ערוץ טוב, עם תכנים ושאלות המותאמות לחנוכה. גולשי הערוץ נהנו ממשחק טרוויה מהבית. עם זום מוטמע ועם שאלות מרתקות ומהנות.

אנחנו מקוים ששיתוף פעולה זה יהיה המשך לשיתופי פעולה נוספים בין המוצרים שלנו לבין חברות המפתחות ומפיצות תוכן. והיכולת של החברה שלנו לפתח כלים, אתרים, פיתוחים מורכבים. מאפשרים ללקוחות החברה לקבל מענה מקיף לכל צורך דיגיטלי ומשחקים שהם מחפשים להפעיל.

תודות והערכה

זו הזדמנות להודות לעושים במלאכה שעבדו ימים ולילות על מנת שהאתר יוכל לעלות לאויר בצורה מהירה, טובה ואכותית. נתחיל בצוות המנהלים ואנשי התוכן של TOV שהשקיעו שעות של חשיבה, בדיקות, ישיבות ומה לא על מנת שהאתר יעלה לאויר. בהמון סבלנות ושיתוף פעולה. שבלעדיהם לא היינו מצליחים להגיע להעלאת האתר.

ונודה כמובן לצוות המפתחים של חברת CloseApp – למנהלת אגף הוורדפרס והאתרים בחברה יסכה יעקב, לבנימין צוריאל שמנהל בפועל את פיתוח האתר. ומעצבת יסכה בן נון שקפצה למים לעצב ולבנות אתר חדשות מאפס. ועמדה באתר בצורה מדהימה.

בפיתוח והתחזוק של האתר המורכב תודה למפתח רחמים חניא שעובד על מאחורי הקלעים של אתר הסטרימינג על מנת שהסנכרון של אתר החדשות יהיה מושלם לאתר המנויים.

דילוג לתוכן