הכי כיף לעבוד עם לקוחות שמחפשים חדשנות ומחפשים להפתיע ולעשות דברים מיוחדים.
זה המקרה של הקמפיין הפרסומי משולב משחקים שעשינו עבור משרד הפרסום גיל דיגיטל שמתמחה בציבור החרדי ולא רק.
הקמפיין נוצר ושולב בקמפיין רחב שגיל דיגיטלת הפיקו עבור שקם אלקטריק Duty Free
החברים היצירתיים מגיל דיגיטל שילבו בקמפיין שלושה משחקים שפיתחנו ויצרו בין המשתתפים צפיה וקשר למותג ולרכישה כשטסים לחו”ל בשקם אלקטריק Duty Free.
שלושה משחקים בקמפיין פרסומי משולב משחקים אחד!
האסטרטגיה של הקמפיין הייתה ליצר שלושה משחקים שהשחקנים יוכלו להיכנס ולשחק באונליין. כל מי שמשחק/ת יכולים לצבור ניקוד, בכל אחד מהמשחקים.
הניקוד נצבר במערכת הניקוד שלנו, והשחקנים צוברים ניקוד ממשחק למשחק (יצירה של ריטנשיין – Retention לקמפיין).
המובילים בכל אחד מהמשחקים יכולים לזכות בפרסים, וכל השחקנים יכולים לצפות ולנסות להתווסף אל טבלת המובילים.
כל המשחקים קשורים בקשר הדוק לנושא של טיסות ומעבר בחנויות ה- Duty Free.
בנוסף יכלו שחקנים לספר מתי הם טסים בקרוב ולקבל הטבה מיוחדת לזמן הטיסה.
הקמפיין שילב בין מערכת הניקוד שלנו, לבין משחקים שהתבססו על תבניות המשחק של CloseApp (תבניות המשחק החדשות ו-תבניות המשחק הוותיקות יותר), וכמובן במערכת איסוף נתונים של השחקנים על מנת לממש את הזכיות וההטבות.
את המשחקים עיצבו בסטודיו הנהדר של גיל דיגיטל, בהתאם להנחיות של צוות הפיתוח והאפיון שלנו. והתוצאה מרהיבה.
את המשחקים שיחקו במחשב או בטלפון החכם.
מסך פתיחה והפניה למשחקים… בזמן הנכון
במסך הפתיחה של כל משחק הופיעו הפניות למשחקים הנוספים בקמפיין.
אבל המשחקים נפתחו רק בתאריכים מסוימיים בהתאם להתפתחות הקמפיין.
מה שיצר מתח וצפיה אצל המשתתפים לתאריך הפתיחה של המשחק הבא בתור.
משחק ראשון – מניפים את הדגל
במשחק הראשון השחקנים קיבלו מסך שבו מופיעים עיגולים רבים, בכל עיגול מופיעה שם של מדינה או הדגל שלה. והשחקנים התבקשו למתוח קו בין שם המדינה לבין הדגל שלה.
במשחק המרהיב והמתאגר השחקנים חיברו מה שיותר מדינות אל הדגל שלהם בשתי דקות למשחק.
המשחק עצמו והשילוב עם לחץ הזמן יצרו משחק נהדר ומאתגר. שהשחקנים ששיחקו בו שיחקו שוב ושוב.
הפיצוח הקריאטייבי של גיל דיגיטל יצר גם חיבור בין המשחק עצמו לבין טיסות לחוץ לארץ.
משחק שני – נוחתים במקום הנכון
המשחק השני הוא משחק שבו הופיעה שאלת טריוויה לשחקנים והם התבקשו ללחוץ על נקודת היעד שבה מופיעה התשובה הנכונה.
לאחר בחירה של נקודת היעד הנכונה, מטוס שמופיע במשחק נחת אל הנקודה… ואז גילו השחקנים האם צדקו או טעו בתשובה. בנחיתה במקום הנכון צברו השחקנים נקודות. ובנחיתה במקום לא נכון קיבלו נסיון נוסף.
גם במשחק זה נכנס ענין הזמן והשחקניות והשחקנים היו צריכים לענות בשתי דקות על מירב השאלות שהם הצליחו.
משחק שלישי – זהו את המדינה שלפניכם
במשחק השלישי והאחרון בקמפיין הוצגו בפני השחקנים מפות של מדינות, ובבחירה במדינה הנכונה שמתאימה למפה המוצגת יכלו השחקנים לזכות בניקוד.
בנוסף למפה בצד המשחק הוצג גלובוס ועליו רמז לאזור שבו נמצאת המדינה.
לאחר גילוי המדינה שמתאימה למפה הוצג על המסך דגל המדינה ושמה.
עמוד נחיתה מלווה ותחרות שיתופים
את הקמפיין ליווה עמוד נחיתה יפיפה שבנו בגיל דיגיטל, בעמוד הוצגו שלושת המשחקים ותאריכי הפתיחה שלהם.
בנוסף יכלו המשתתפים בתחרות לשתף את המשחק, ולהרוויח ניקוד על כל מי שהצטרפו דרך השיתוף שלהם.
באמצעות לינק יחודי שיצרנו המערכת זיהתה את המשתפים והוסיפה להם ניקוד מיד עם ההרשמה של מי שקיבלו והצטרפו דרך הקישור שלהם.
שילוב של משחקים ותוכן = קמפיין פרסומי מוצלח
הקמפיין הוכיח ששילוב של משחקים, עיצוב מרהיב, וכמובן פיתוח שמאפשר לכל הדברים האלו להשתלב למשהו אחד הם הבסיס לקמפיין פרסומי מוצלח, מקורי ויצירתי.
ולסיום הזדמנות להודות לכל הצוות של גיל דיגיטל על האמון, הסבלנות ההשקעה והעבודה המדהימה.
וכמובן תודה לצוות הפיתוח של החברה שהשקיע ימים ולילות להצלחת הקמפיין. הצוות בהובלתה של רחלי גולן, ובפיתוח של יעל שיפמן.