משחקים פרסומיים שהפקנו בסביבות חג החנוכה

חג החנוכה הוא חג שבו הפרסום חוגג, וגם המשחקים הפרסומיים.

בכל שנה אנחנו מוציאים משחקים שמותאמים לחג, ומפתחים אותם לארגונים וחברות.
בפוסט פיתוח משחקים פרסומיים ומשחקי קד”מ ברשת ובאירועים הסברנו מהם משחקים פרסומיים.

שני משחקים משחקים פרסומיים לחנוכה

בפוסט הזה נביא 2 דוגמאות מעולות של משחקים שפיתחנו.
אחד משחק תדמיתי והשני משחק שיועד לחשוף ולהביא קהלים חדשים למוצר.

חנוקליק – משחק פרסומי לרדיו קול חי

בשנים האחרונות אנחנו מפתחים עם רדיו קול חי מיוזיק משחקים, משחקי טריוויה משולבים במוזיקה וחוויה נהדרת של משחק ידע מוזיקאלי בדפדפן.

גם השנה יצרנו חידוש למשחק חנוקליק – של רדיו קול חי וקול חי מיוזיק.
קישור למשחק חנוקליק>>

במשחק השנה הוכנסו עדכונים בעיצוב, והכי חשוב שאלות חדשות ונוספות שאתגרו את השחקנים בתוכן חדש ומעודכן.

במשחק נדרשים השחקנים לענות על שאלות הנוגעות למוזיקה שרדיו קול חי משדר. ובכל שלב של המשחק המטרה היא להדליק את החנוכייה במלואה.

השלבים במשחק חנוקליק

  • מסך הפתיחה – השחקנים מתחברים באמצעות ה-GMAIL שלהם, או נרשמים באמצעות שם וטלפון.
  • מסך בחירת הנושא – בוחרים את הנושאים למשחק מבין שלל נושאים שכתבו ברדיו.
  • מסך משחק הטריוויה – מתחילים לשחק ועונים על שאלות, שאלות יכולות להיות מבוססות טקסט, זיהוי שירים, זיהוי יוצרים, כותבים ועוד.
    לאחר שמצליחים להדליק את החנוכייה כולה עוברים שלב.
    במידה וטועים 3 פעמים עוברים למסך הפסילה.
  • מסך השלב – ניתן לענות על שאלת בונוס ולקבל כפל נקודות או להמשיך לשלב הבא.
  • מסך פסילה – מסך שאחריו מתחילים מחדש את השלב שאליו הגענו.

המשחק מלווה בתחרות ובמערכת ניהול שבה יכולים מנהלי התחרות לראות את השחקנים שנרשמו, לבדוק מי המובילים, ולנהל את המשחק כולו.

כמו במשחקים הקודמים של רדיו קול חי זכינו למאות אלפי משחקים ושחקנים שנהנו לכל אורך החג מהמשחק האינטראקטיבי שפיתחנו עבורכם.

מסך בחירת נושא השאלות במשחק הטריוויה אונליין - חנוקליק
מסך בחירת נושא השאלות במשחק הטריוויה אונליין – חנוקליק
מסך השאלה במשחק חנוקליק - משחק טריוויה אונליין
מסך השאלה במשחק חנוקליק – משחק טריוויה אונליין

כמו בכל המשחקים שעשינו עם קול חי, על התוכן והניהול של המשחק והתחרות הצוות הנפלא של קול חי מיוזיק. ועל העיצוב גילי מסטודיו GILIZI.

פתיל תכלת – משחק פרסומי בשילוב משרד פרסום

פתיל תכלת הוא ארגון שפועל לחיזוק המודעות וחיבור הציבור להשבת צבע התכלת אל הציציות והטליתות.
הארגון פנה אלינו באמצעות משרד הפרסום פאסי קראוס. על מנת שנחשוב ונפתח עבורכם משחק פרסומי שיחבר את השחקנים אל החנות של פתיל תכלת. ויעניק להם הנחה מיוחדת על הצלחה במשחק.

לאחר חשיבה וניתוח קהל היעד של המשחק בחרנו להפיק את משחק חנוכה תכלת.

במשחק השחקנים צריכים לשמור על החנוכייה שלא תכבה, וזאת על ידי לחיצה על הנרות. המשחק נבנה על בסיס משחק לחנוכה – שומרים על הנרות Chanukah Game – Match8 שפיתחנו וחידשנו השנה.

בסיום המשחק השחקנים מגיעים לעמוד שבו הם שולחים את כתובת המייל שלהם ומקבלים קופון הנחה לחנות של פתיל תכלת.

המשחק הופק בשתי שפות, בגרסה עברית ובגרסה באנגלית, כאשר השחקנים יכולים לעבור בין השפות, ובברירת המחדל השפה שהם מקבלים היא שפת המשחק.

קרדיטים ותודות

כיף לראות איך כל משחק שמורכב מהרבה גורמים מתאחד בסופו של דבר למסך אחד. וגם במשחק הזה שהצליח הצליח לרתק שחקנים רבים לאורך החג, ולהביא לובשי תכלת חדשים.
ראינו איך החיבור של כל הגורמים יוצר משחק מוצר.

חנוכה תכלת – פותח על ידי צוות הפיתוח שלנו (רחלי גולן, תמר ריבני).
עיצוב על ידי הסטודיו שלנו, בעיצוב של המעצבת יסכה בן נון.
הטקסטים והקראטיב נכתבו על ידי אליהו גליל, כותב התוכן של תכלת. ובאנגלית על ידי ברוך סטרמן.
הפצה וקמפיינים פאסי קראוס.

דילוג לתוכן