Youin אפליקציה לארגון ותיאום אירועים משותפים! רשת חברתית לאירוע שלך.

אפליקציה לארגון ותיאום אירועים ומפגשים חברתיים שפיתחנו.

לפני שמתחילים הכנסו והורידו את האפליקציה Youin:

להורדת Youin למשמשי אנדרואיד ב- Google Play >>

לשימוש ב-Youin באייפון (IOS) ב- App Store >>

YOUIN – אפליקציה חינמית לארגון מפגשים חברתיים

האפליקציה Youin מתחילה בחלום של יזמת שחלמה להפיק אירוע לילדים שלה בצורה קלה, מהירה והכי חשוב נוחה.
מאז החלום ועד היום היא עברה כברת דרך ארוכה, ובשעה טובה בחודש האחרון השיקה היזמת ענת שמר, את האפליקציה המדהימה Youin!

האפליקציה מאפשרת לכל מי שרוצה להפיק מפגש חברתי, לצרף למפגש משתתפות ומשתתפים שיעשו / יביאו דברים, ירשמו כמשתתפים ויהיו חלק מארגון המפגש.
כולם יכולים לפתוח אירוע ב-Youin ולהזמין אליו משתתפים מאנשי הקשר.

את האפליקציה פיתחנו באמצעות פלאטר (Flutter) שהיא טכנולוגיה של גוגל שמאפשרת פיתוח היברידי לאנדרואיד ו-IOS. ובשילוב של טכנולוגיות צד שרת שמאפשרות לשמור את כל פרטי האירועים, לשלוח הודעות בין המשתתפים, ולעדכן בזמן אמת בעדכונים באירוע שנוצר.

פרסום האפליקציה Youin אפליקציה חינמית לארגון מפגשים חברתיים
פרסום האפליקציה Youin אפליקציה חינמית לארגון מפגשים חברתיים

רשת חברתית ליצירת אירועים

אם יצא לכם להעביר כסף בפייבוקס או ליצור שם קבוצה, החוויה ב-Youin די דומה.
בתחילה יוצרים אירוע, יצירת האירוע היא בעצם הקמת קבוצה – בקבוצה ישתתפו משתתפי המפגש.
משתתפי האירוע מקבלים הזמנה מעוצבת מדליקה, ובמידה והם מעוניינים הם מאשרים הגעה לאירוע.
כמה יגיעו, סוג האוכל המועדף, אלרגיות אם יש ועוד.
וכמובן אופציה של הוספת האירוע ליומן… וקבלת תזכורות שלא נשכח להגיע.

וכאן מגיע החלק המיוחד של Youin, ביצירת האירוע אתם כותבים רשימה של כל מה שצריך להביא ולארגן לאירוע. בין אם זה האוכל שצריך להביא או משימות מיוחדות שיש לבצע: אולי רשימת מתנות לאירוע, או בכלל ציוד לקמפינג.

המשתתפים נחשפים לרשימה שיוצרי האירוע הקימו ולוקחים על עצמם חלק מהרשימה.
כל מה שנלקח על ידי אחת/אחד המשתתפים מסומן אצל כולם כמשהו שכבר שויך לאחד/אחת המשתתפים, והם צריכים לבחור (אם עדין לא בחרו) משהו אחר להבין.

לוגו האפלקיציה Youin.webp
לוגו האפלקיציה Youin.webp

עיצוב מוקפד וחווית משתמש מהנה!

את העיצוב המיוחד יצרה ענת שמר עצמה, שהיא היזמת של האפליקציה ובעלת סטודיו לעיצוב. אחד הדברים שענת שמה עליהם דגש הוא חווית המשתמשים והנוחות שלהם בזמן השימוש באפליקציה.

ולכן “מסע המשתמש” באפליקציה נח במיוחד, ומובנה. וזאת על מנת לאפשר יצירה מהירה וקלה של אירוע.

לאפליקציה יש שני צדדים של משתמשים: יוצרי האירועים מצד אחד, ומשתתפים האירועים מצד שני.
ולכל אחד מהם מסע אחר.

צילום מסך של מסך המשתמש באפלקיציה Youin כפי שמופיע ב-AppStore
צילום מסך של מסך המשתמש באפלקיציה Youin כפי שמופיע ב-AppStore

מסעות המשתתפות והמשתתפים באפליקציה Youin

כל מי שיוצר/ת מפגש עובר את התהליך הבא:

  • יצירת האירוע – מזינים פרטים על האירוע, זמן, מקום ומהות.
  • הפקת הזמנה – באופן אוטומטי נוצרת הזמנה, ובאמצעות עורך מיוחד שפיתחנו אפשר לערוך אותה ולעצב בשלל עיצובים בנוחות.
  • יצירת רשימה – יוצרים רשימה של משימות ושל דברים שרוצים וצריך להביא לאירוע (אל תדאגו יש רשימות מוכנות שיחסכו לכם זמן ויעזרו בארגון האירוע.
  • שיתוף האירוע – בשלב זה בוחרים אנשי קשר שרוצים שיהיו חלק מהמפגש ומשתפים אותם באירוע וברשימות שהכנו.

מכאן האירוע עובר אל המשתתפים האחרים, וכל מי שמקבל/ת הזמנה למפגש עובר/ת את התהליך הבא:

  • קבלת ההזמנה – מי שעדין לא התקינו את Youin מקבלים הודעת סמס או קישור ב-ווצאפ עם ההזמנה. ולמי שהאפליקציה מותקנת במכשיר, מקבלים נוטיפיקציה שיש אירוע חדש.
  • אישור ההזמנה – מאשרים את ההשתתפות במפגש / אירוע שאליו קיבלנו הזמנה.
  • מה נביא? – בוחרים משימות או דברים שיש להביא מהרשימה שהוכנה לאירוע.
  • מעדכנים ומתעדכנים – עד לאירוע המשתתפים מתעדכנים ומקבלים עדכונים על מי מגיע, מה הוא מביא ועוד…

כולם משתתפים באירוע, בזמן ועם כל הדברים הנדרשים בזכות Youin!

רשימות משותפות, מה להביא, מי מביא מה, ורשימות משתתפים

את כל הדברים שבכותרת האפליקציה עושה ובאופן מהנה וחוויתי מאוד.
לא עוד רשימות משותפות ב-DOCS! הרשימה המשותפת מאפשרת לכולם להתעדכן ולדעת מה להביא. בלי מחיקות ובלי טעויות.
לא עוד כפילויות וחוסרים! כל המשתתפות והמשתתפים רואים מה צריך להביא ואין חוסר הבנה. לא במה צריך להביא ולא במי מביא מה
לא עוד חוסר הבנה בכמות ובאופי המשתתפים! האפליקציה פותרת בעיה משמעותית שתמיד קשה להיערך למפגשים ואירועים בגללה. בזכות Youin תוכלו לדעת בדיוק מי משתתף, מה הדברים שחשובים לו. ומהי כמות המגיעים לאירוע.

וזה עוד לא הכל…

באפליקציה יש עוד פיצ’רים נוספים שמקלים על ארגון האירוע. ובאמצעות הרשת החברתית שנוצרת מסביב לכל אירוע (באופן טבעי) מאפשרת ליצור חיבור קל ואנושי והקלה על קשיי הארגון.

לדוגמה, בתוך פרטי האירוע שותלים את הקישור לאפליקציית התשלומים או הדרך שבה משלמים דמי השתתפות (במידה ויש). קל ויעיל במקום לחפש את הקישור.

דוגמה נוספת, אפשר לנהל כמה אירועים במקביל וכל אירוע מתנהל ועובד בפני עצמו.

וזו רק הגרסה הראשונה…

לפרטים נוספים על האפליקציה והמיזם הכנסו לאתר של Youin.
ואם יש לכם שאלות נוספות בקרו בעמוד שאלות ותשובות על ארגון אירועים באמצעות אפליקציה.

תודות!

בראש ובראשונה ליזמת ענת שמר שהשקיעה המון מחשבה, עשיה, ליווי, דיוק, ואת כל כולה על מנת להגשים את החלום שלה! ולמרות הדרך הארוכה והמורכבת לא התייאשה ועשתה הכול להפיק ולהפיץ את החלום!

על האפליקציה עבדו מפתחות ומפתחים בחברה. שהשקיעו המון זמן, מחשבה, ואת הנשמה. על מנת שהאפליקציה תצא מדהימה כמו שהיא יצאה.

וזו הזדמנות להודות להם על העבודה וההשקעה הרבה, בראש ובראשונה למפתחת לוטם וענונו שעבדה וכתבה את רוב הקוד בצד הלקוח של האפליקציה. לנס בוקבזה שניהל את הפיתוח וכתב חלק נכבד מצד השרת. ולמפתחים רבים אחרים שעשו המון על מנת שהאפליקציה תצא לפועל.
תודה לאביאל לנדזמן, לאביאל ברג, לעילאי ולינון.

וכמובן תודות לצוות הניהול בחברה בהובלת חגית חזני.

דילוג לתוכן