משחק שיווקי – משחקים לפרסום מותג או משחק לשיווק וקידום העסק

משחק שיווקי חווייתי שמחבר את הקהל למותג שלכם!
תנו ללקוחות ולעוקבים שלכם להשתתף במשחק ייחודי שנבנה במיוחד עבורם.
המשחק מחבר אותם אל המותג שלכם דרך חוויה אינטראקטיבית ומרתקת.
כך הם מתנסים, נהנים, ומגבירים את הקשר למותג שלכם.
בנוסף, אפשרות להשאיר פרטים ולזכות בפרסים מוסיפה עניין ומחזקת את החיבור.

“משחק שיווקי” – דוגמאות מהשטח

בפוסט הזה נציג משחקים שיווקיים ייחודיים שפיתחנו לאחרונה ללקוחותינו.
כל משחק מעורר מעורבות עצומה מהקהל, עם דקות רבות של השתתפות פעילה (זמן שהייה – משך צפייה – Time on Page או Dwell Time משמעותיים מאוד).
בחלק מהמשחקים המשתתפים מתחרים זה בזה על המקום הראשון לפי הצלחתם במשחק.
מה שמוביל לתחרות מרגשת ולחשיפה משמעותית למותג.

משחק מותאם אישית למותג “אחלה”

משחק פרסומי בשימוש בתבניות המשחק שלנו עבור המותג “אחלה” ומשרד הפרסום בולטון פוטנציאל

פיתחנו משחק ממותג ייחודי עבור “אחלה” בשיתוף משרד הפרסום בולטון פוטנציאל!
המשחק מבוסס על תבניות המשחק המוכחות שלנו.
מה שאפשר להגיע לתוצר איכותי בזמן מהיר מאוד ובהתאמה לוויז’ן המדויק של המותג ומשרד הפרסום.
עם נגיעות גרפיות ייחודיות, המשחק זכה למראה שמותאם אישית ושובה את העין.

בצד שמאל תוכלו לראות הקלטה של המשחק בדסקטופ, ובצד ימין – את גרסת המובייל המותאמת.

ליווינו את משרד הפרסום בכל שלבי הפרויקט – מהרעיון הראשוני, דרך חשיבה על עיצוב מתאים (שהמשרד עיצב), ועד להשקת המשחק עם דומיין ייחודי.
דאגנו לעליה מהירה ואמינה של המשחק בשרת האיכותי שלנו.
ועם ההפניות והפרסום הממוקד של משרד הפרסום הגענו למשתתפים רבים למשחק.

התוצאה: חוויית משחק שיווקית, מרתקת וסוחפת, שמציגה את מבחר הסלטים והאפשרויות הרחב שהמותג מציע!

לקמפיין של אחלה גם הפקנו את הבאנרים הפרסומיים שעלו באתרים השונים:
צפו בבאנר מונפש לדוגמה>>

משחק שיווקי עבור שוקו יוטבתה

משחק דיגיטלי פרסומי שפיתחנו עם משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עבור יטבתה ומבחר הטעמים שלהם

משחק דיגיטלי פרסומי שפיתחנו בשיתוף עם משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עבור יטבתה!
המשחק מציע חוויה מהנה ומרתקת, שבה המשתתפים חוקרים את מגוון הטעמים הייחודיים של המותג.
בעזרת עיצוב מושקע (של בולטון) וחשיבה יצירתית (משותפת).
הצלחנו ליצור משחק טריוויה מהנה שחיבר בין הקהל ליטבתה, תוך כדי הנאה אמיתית והבלטה של הטעמים המגוונים של המותג.

התוצאה: משחק מוצלח שזכה להמוני משתתפים שנהנו, שיתפו והיו פעילים במהלך המשחק.
מעבר לחוויית המשחק המרתקת, הצלחנו לייצר כמות מדהימה של לידים, שהדגישה את כוחו של המשחק כאלמנט שיווקי אפקטיבי!

הדוגמאות שהבאנו כאן הן מדהימות לשיתוף פעולה פורה בין משרד הפרסום לבין CloseApp.
הן מדגישות את היכולת שלנו לחבר בין העוקבים והגולשים לבין המותג והערכים שלו, וליצור חוויות אינטראקטיביות שמשאירות רושם חיובי ומשמעותי!

למידע נוסף על משחקים שיווקים ומשחקים פרסומים בקרו בפוסטים הבאים:

דילוג לתוכן