חידון טריוויה שיווקי – gTrivia – תחרות ומשחק בין עובדים, לקוחות וגולשים

בדיוק שנה מהפעם הראשונה שכתבנו על חידון טריוויה שיווקי – gTrivia והצגנו אותו לעולם.
זה זמן מצוין לסיכום והצגה של קמפיינים מוצלחים!
שבזכותם מזמיני המשחקים הגיעו לכמות לידים גדולה ואיכותית עם מעורבות של השחקנים.

את החידון הצגנו לראשונה ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל בפוסט הזה.
פיתוח פנימי מוצלח שהפך להיות תבנית שעשינו לה המון התאמות!

חידון טריוויה שיווקי – gTrivia

השם שנבחר למערכת הטריוויה הוא gTrivia שמתאר טריוויה גלובלית (Global Trivia).
ובעצם מדובר במשחק טריוויה או חידון מסוגים שונים, שמופץ בתפוצה רחבה.
השחקנים מקבלים את הקישור משחקים בו בדפדפן שלהם בטלפון או במחשב, צוברים ניקוד ומתחרים אלו באלו.
בסיום המשחק התוצאות ופרטי המשתמשים (הלידים) נשלחים אל העסקים שהזמינו את המשחק.

המערכת פותחה בסביבה גמישה מאוד, שמאפשרת לנו ליצור מסכים שונים ומגוונים.
ולהחליט בכל משחק וחידון שנוצר איזה מסכים יופיעו ואיזה מסכים לא יופיעו.

המסכים של חידון טריוויה שיווקי – gTrivia

המסכים הבסיסיים שקיימים באפליקציה gTrivia הם:

  • מסך פתיחה – עמוד מסוגנן שמציג בצורה יפה את נושא המשחק
  • הסברים – בו מופיעים הסברים על החידון ועל התחרות
  • טופס – בטופס השחקניות והשחקנים מקלידים את הפרטים שלהם, מאשרים דיוור, וצופים בתקנון
  • מסך המשחק – המקום המרכזי שבו מוצג החידון עצמו, שאלון טריוויה, שאלון הקלדה, משחקון מתבניות המשחק שלנו או כל מה שנרצה שיופיע
  • מסך הידעת (fun facts) – מסך שמופיע לאחר שאלה ומציג הרחבה על השאלה שהופיע או על המותג
  • עמוד סיום – עמוד שבו מוצגת התוצאה שהשיגו השחקנים (עם אפשרות להצגה וטקסטים שונים בהתאם לניקוד שהשיגו השחקנים)
  • טבלת המובילים – כל השחקנים המובילים מופיעים בטבלה מה שמגביר את התחרות ואת המעורבות

כל העמודים הם אופציונליים, אפשר לשנות את סדר העמודים, ואפשר להפנות מכל עמוד לכל עמוד.
במשחק מסוים טבלת המובילים הופיעה עם הפניה מהעמוד הראשי, ובמשחק אחר הטופס הופיע רק לאחר סיום המשחק (על מנת לא להבריח גולשים).

עמוד סיכום משתנה לפני התוצאה - חידון Quiz עיתון משפחה באנגלית
עמוד סיכום משתנה לפני התוצאה – חידון Quiz עיתון משפחה באנגלית

סרטון הסבר על gTrivia

הסבר חידון טריוויה שיווקי gTrivia

מה עוד מקבלים ב-gTrivia

מזמיני המשחק מקבלים גישה למערכת הלידים שלנו, שם הם יכולים לראות את כל הלידים והפניות שהתקבלו למשחק.
ובנוסף ניתן לקבל נתוני כניסה וגישה מגוגל אנליטיקס על מנת לדעת נתונים סטטיסטיים על המשחק.
לקוחות שרוצים בכך יכולים לקבל חיבור למערכות לידים שלהם (בהתאמה)

gTrivia – לא רק טריוויה

המשחקים ב-gTrivia מגוונים מאוד ואפשר להפעיל כל משחק שנרצה במסך המשחק! עד היום הכנסו למסך המשחק חידון מיקום, הגרלת גלגל מזל, סקרים, חידון הקלדה ושאלון אישיות.

שאלון אישיות הוא שאלון שבו השחקניות עונות על שאלות שונות, והמשחק “מאבחן” את הבחירות של השחקנית ומציג לה את ה”אופי” והאישיות שלה. (בדומה לשאלונים שמופיעים במגזינים ועיתונים).
לדוגמה אם התוצאה היא בין 10-20 האופי שלה הוא כזה, אם התוצאה היא בין 20-35 יש תוצאה אחרת.
וכל אחת מהתוצאות תוצג בעמוד הסיום.

המשחק תומך בכל השפות, ובקרוב תעלה מערכת שתאפשר ללקוחות להזין את תכני המשחק (השאלות) בעצמם.

למי מתאים חידון טריוויה שיווקי – gTrivia?

החידון והמשחק מתאימים לכל מי שרוצה להפעיל משחק שיופץ ברבים. בין אם באופן פנימי ובין אם באופן חיצוני לקהל הרחב.

המשחקים שעשינו עד היום שוחקו כמשחק פנימי לעובדים בין השאר בארגונים הבאים:
אלביט, קופת חולים מאוחדת, אוניברסיטת בר אילן, בנק גדול ועוד.
כמשחק ללקוחות בין השאר:
חברות הייטק, עיתון משפחה באנגלית, עמותת הגשמת חלום, מרכז מסחרי סטאר סנטר, יבואן נעליים, משרדי פרסום, סלון פאות ועוד.

וגם כמשחקים שיווקיים שהפקנו באופן פנימי לצבירת לידים אצלנו בחברת CloseApp.
חידון יום העצמאות של CloseApp
חידון ירושלים של CloseApp

מהו תהליך יצירת החידון ב-gTrivia

תהליך היצירה של משחק החידון מתחלק לכמה חלקים:

  • אפיון המשחק ומטרות המשחק – שיחה ופגישה שבה אנחנו ואתם חושבים ביחד על המשחק ומה המטרה שלו, איזה סגנון יהיה למשחק ועוד ועוד
  • יצירת התוכן למשחק – בשלב זה אתם או אנחנו כותבים את התוכן של המשחק, מאפיינים את מה שיהיה כתוב בכל עמוד, ומתאימים את התוכן של המשחק לתוכן והמטרות שהגדרנו
  • התאמת עיצוב (לא חובה) – ניתן להתאים את העיצוב על בסיס התבנית שלנו למיתוג של הלקוח, או להשתמש בעיצוב שלנו עם החלפה של לוגואים
  • בדיקות והפצת המשחק – אתם ואנחנו בודקים את המערכת
  • ליווי ושיפורים – אנחנו מלווים את נציגי המזמינים לכל אורך הקמפיין על מנת לדעת שהכל תקין ואם יש צורך יוצרים שיפורים (בהתאמה)

יצירת משחק יכולה לקחת 2-3 ימי עבודה במקרה של עיצוב מוכן, או קצת יותר במידה ומבצעים התאמות עיצוב.
עלות המשחק היא נגזרת של בחירת התבנית, התאמות העיצוב, כתיבת התוכן, אורך הקמפיין ועוד.

איך מזמינים את gTrivia?

יוצרים איתנו קשר צור קשר – CloseApp, אנחנו נחזור אליכם ונתאם שיחה ראשונית שאחריה נתחיל את תהליך יצירת החידון.
ניתן גם ליצור קשר באמצעות עמוד הפייסבוק שלנו

תוכלו לראות גרסאות קודמות ודוגמאות שכבר כתבנו עליהן בקישורים הבאים:

גלגל הגרלה בחידון הטריוויה במקום שאלות - רבקי שטרן - עם משרד הפרסום דניאל
גלגל הגרלה בחידון הטריוויה במקום שאלות – רבקי שטרן – עם משרד הפרסום דניאל – חידון טריוויה שיווקי – gTrivia

דילוג לתוכן