מיתוג מעסיק – פעילות משחקית עבור אוניברסיטת בר אילן

משחק פרסומי ופעילות משחקית של מיתוג מעסיק עבור אוניברסיטת בר אילן.
ארבעה משחקי ידע על האוניברסיטה, בארבע שבועות לפעילות “שניפגש?”

משחק פרסומי ומיתוג מעסיק

אנחנו מאוד אוהבים ליצור משחקים, ובמיוחד משחקים שמביאים ערך לעולם, עד היום פיתחנו מאות משחקים שונים ומגוונים, שברובם הם משחקים חינוכיים ולימודיים.

ערך נוסף שמשחקים יכולים להביא הוא ערך של מיתוג מעסיק – במיוחד כשהיא מגיעה עם פעילות משחקית –
פעילות שמביאה ערך ומחזקת את המותג כלפי העובדים בו. ומעצימה את גאוות היחידה של כל מי החברים בארגון.

כמו המשחקים והפעילויות שפיתחנו לאלביט ולעוד ארגונים רבים ומגוונים, הצענו הפעם פעילות מחברת ומגבשת לאוניברסיטת בר אילן.
הפעילות הופעלה על ידי מדור אירועים ומיתוג מערך שיווק ופיתוח עסקי באוניברסיטה ויועדה לכלל הצוות של בבר אילן.

מטרת הפעילות הייתה לחבר את כולם לקמפוס ולהיסטוריה של האוניברסיטה.

מסך השאלה במשחק המפה לבר אילן גוררים את הסמן למקום הנכון
מסך השאלה במשחק המפה לבר אילן גוררים את הסמן למקום הנכון

ארבעה משחקים – משחק בכל שבוע

המשחקים פותחו על בסיס משחקי הטריוויה שלנו (טריוויה גנרי – דוגמאות על משחק ירושלים ומשחק יום העצמאות).
ועברו התאמה עיצובית ומיתוגית למיתוג של פעילות “שניפגש?” וכמובן לכלל המיתוג של בר אילן.

שלושה משחקי מפה! האם אתם מכירים את הקמפוס

שלושת המשחקים הראשונים היו משחקים שהציגו את מפת הקמפוס בחלק העליון של המסך.
בתחתית המסך הופיעו הגדרות (חידות) על מקום מסוים באוניברסיטה.

ומי ששיחקו התבקשו לגרור את הסמן שנמצא ליד החידה אל המקום הנכון שהוא התשובה לחידה שהוצגה לפניהם.

לאחר הגרירה הופיעה שאלה חדשה וכן הלאה.
לשחקנים ניתן זמן למשחק ובו הם היו צריכים לגרור את כל המקומות שהוגדרו לאותו משחק.

שאלה לדוגמה מהמשחק הרביעי לבר אילן משחק טריוויה למיתוג מעסיק
שאלה לדוגמה מהמשחק הרביעי לבר אילן משחק טריוויה למיתוג מעסיק

משחק מסכם – משחק טריוויה על האוניברסיטה

במשחק הרביעי שהתרחש כחודש לאחר המשחק הראשון הוצאו שאלות על האוניברסיטה.
בכל שאלה היה צריך ללחוץ על התשובה הנכונה. ולענות בהתאם.

איך מתנהל משחק פרסומי?

בכל שבוע של משחק נשלח למשתתפות והמשתתפים קישור למשחק והמשחק היה פתוח לפרק זמן מוגדר, השחקנים יכלו לשחק במשחק בזמן המוגדר ולזכות בפרסים במידה ותפסו את המקומות הראשונים.

לכל השחקנים הוצג טופס רישום ולאחריו השאלות.
כלל השאלות נאספו אל מערכת הניקוד שלנו, שאליה חיברנו גם את נציגי האונ’. הנציגים יכלו לעקוב בכל זמן נתון אחרי הניקוד של כל מי שהשתתפו, ולחלק פרסים בהתאם.

את השאלות והתוכן כתבו אנשי התוכן של בר אילן וזה הזמן להודות להם על השאלות הנפלאות ועל ההשקעה בכל פרט ופרט (תודה להילה ואביטל).

מצד החברה כיף לפרגן ליעל צדוק אחראית על השיווק בחברה .
יעל ליוותה את מנהלי התחרות בכל זמן נתון ודאגה שכל שאלה ובקשה תענה בהתאם.

גם את המשחק למאוחדת שנזכיר בהמשך יעל ניהלה וליוותה, ובכלל שווה לקבל ליווי של יעל לכל הלקוחות (מוזמנים להצטרף)

משחקים פרסומיים – חיצוניים ופנימיים

המשחק לבר אילן מצטרף למשחקים נוספים שמיועדים לפרסום שאנחנו מפיקים.

וזו הזדמנות להזכיר את המשחק שהפקנו עבור קופת חולים מאוחדת ביום העצמאות.
גם המשחק למאוחדת הופעל בין העובדים והיה תחרות ופעילות דיגיטלית ליום העצמאות.

במשחק הוצגו שאלות טריוויה על קופת החולים, ההיסטוריה שלה, נתונים מהעת האחרונה ועוד שאלות שקשורות למותג מאוחדת .

מסך הידעת לאחר השאלה בחידון לעובדים קופת חולים מאוחדת
מסך הידעת לאחר השאלה בחידון לעובדים קופת חולים מאוחדת

התוצאות של המשחקים לבר אילן ולמאוחדת היו נהדרות, ומאות משתתפות ומשתתפים ענו והתחרו אלו באלו בשאלות, וראינו איך המעורבות סביב המשחקים חיזקה את המותג ואת גאוות היחידה של הארגון כולו.

דילוג לתוכן