לפני כשנה וחצי הצגנו את מערכת ההגרלות שלנו להגרלה און ליין, לאורך הזמן שיפרנו ושכללו את המערכת והוספנו לה פיצ’רים נוספים (גרסה 2 להגרלה און ליין) ומאז השקת המערכת השתמשו בה אלפי משתמשים שהגרילו עשרות אלפי הגרלות למאות אלפי אנשים שהשתתפו בהגרלות. אנחנו מקבלים מחמאות ותגובות נלהבות על המערכת ועל הפיתוחים המיוחדים שהוספנו לה.
פיתוחים וחידושים נוספים בכלי ההגרלה און ליין
במקביל לפיתוח של הגרסה הציבורית של ההגרלה, אנחנו מקבלים פניות ומפתחים התאמות ללקוחות שונים לפי בקשתם, ועד היום הוספנו כמה פיצ’רים בכלי ההגרלה שהופכים את ההגרלה לאטרקטיבית יותר.
התאמה למובייל ביצירת הגרלה
התאמה למובייל של ההגרלה, לבקשת גולשים רבים ולבקשת לקוחות מעכשיו בפתיחת ההגרלה במובייל יוכלו הגולשים לראות ולבצע את ההגרלה על גבי הטלפון הנייד.
תוספת זו מאפשרת לבצע שידור חי של ההגרלה באמצעות הטלפון החכם, ברשתות החברתיות השונות כמו אינסטרגם וטיקטוק, ואנחנו נדהמים לראות כמה הגרלות נוצרות מידי יום.
בעלי עסקים ומשפיעני רשת רבים מבצעים ומבצעות הגרלות בין הגולשים, העוקבים והלקוחות שהגיבו, עשו לייק או שיתפו את הפוסטים שלהם.
האפשרות לשמירה של שמות, תמונות או מספרים בגוגל דרייב מאפשרת למנהלי ההגרלה נוחות רבה יותר והפעלה של המשחק מכל מקום שיבחרו.
חידוש נוסף הוא האפשרות להפנות גולשים ישר אל הגרלה שנוצרה מראש. על מנת שישתמשו בה שוב ושוב. מה שיעיל מאוד למורים ומפעילי קבוצות.
מערכת ניהול להגרלה מלאה
ללקוחות הפריומיום של כלי ההגרלה פיתחנו מערכת שלימה שמאפשרת לגולשים לרכוש כרטיסים להגרלה, להיכנס להגרלה וכמובן למנהלי ההגרלה להגריל את הזוכים עם ההגרלה שפיתחנו.
ההגרלה מתנהלת באופן הבא:
- הגולשים מגיעים לקישור כללי או קישור ייחודי לפי משווק.
- לאחר עמוד נחיתה והסבר על המכירה וההגרלה הם רוכשים כרטיס.
- הגולשים יכולים לבחור כרטיס בודד או חבילות כרטיסים לפי דרגות ומחירים שיבחרו.
- הגולשים מחולקים לפי נושאים ומנהל ההגרלה מגריל הגרלות בהתאם לפרסים שאליהם רכשו הגולשים כרטיסים.
מערכת הניהול ניהלה הגרלה ענקית שנרכשו אליה מאות אלפי כרטיסים בשווי של מיליוני שקלים. ובכל כמה ימים הוגרלו פרסים שונים בין רוכשי הכרטיסים.
המערכת מגישה ועוברת התאמות לפי דרישות הלקוחות השונים.
הגרלה מותאמת אישית לרשת Merkaza
רשת מרקזה משלבת בין חנות פיזית המוכרת מוצרים רבים לבין חנות און ליין מפוארת ומלאה בכל טוב. לכבוד יום ההולדת של הרשת, הלקוחות והגולשים של מרקזה התבקשו על ידי הרשת לשתף פוסטים ולתייג את הרשת. והרשת החליטה להגריל בין כל משתתפי המבצע פרסים שווים במיוחד.
מנהלי הרשת פנו אלינו על מנת להתאים את כלי ההגרלות שלנו לעיצוב ולמיתוג של הרשת, ולהתאים את כלי ההגרלה לתנאי ההגרלה והנראות שמתאימים לרשת.
בהתאם להנחיה של מנהלי המותג ברשת, ולעיצוב הנהדר שקיבלנו מהמעצב של הרשת התאמנו את כלי ההגרלות שלנו לעיצוב הממותג של מרקזה.
ביום ההולדת ובשידור חי הגרילה הרשת את הפרסים השונים בשידור חי שהועבר ברשתות החברתיות, והגולשים המאושרים זכו בפרסים שווים.
בהתאמה המיוחדת מעבר לעיצוב הוספנו פיצ’ר מיוחד שמאפשר למנהלים להראות בפינה בשליטה של מפעיל ההגרלה את הפרס הנוכחי להגרלה. ואז לשדר את ההגרלה עצמה מרשימת התמונות והשמות של משתתפים המבצע.
איך יוצרים הגרלה און ליין?
לבקשת גולשים אנחנו מצרפים שוב הסבר קצר על תהליך יצירת ההגרלה במערכת ההגרלות.
- נכנסים לכלי ההגרלות באתר ההגרלה שלנו
- מזינים את השמות בחלק התחתון בעמוד
- במידה ורוצים מזינים תמונות לחלק העליון.
- למתקדמים ניתן לבצע טעינה של שמות או מספרים להגרלה מגוגל שיטס.
- למתקדמים ניתן לטעון תמונות מגוגל דרייב (כל ההסברים בסרטון ההסבר)
- לוחצים על PLAY ומתחילים להגריל את השמות או המספרים
- ניתן להמשיך את ההגרלה עד לסיום כל משתתפי ההגרלה.
הכלי מוגש באנגלית, ותומך בהגרלה בעברית ובאנגלית.
מעוניינים בהתאמה של הגרלה לעיצוב שלכם? בהגרלה עם אנימציה אחרת ונראות אחרת? דברו איתנו ונשמח לפתח עבורכם את ההגרלה שמתאימה לכם.