סינון 770 אתר ואפליקציה לסרטונים מסוננים לפי ערוצים מיוטוב

בשנים האחרונות פיתחנו הרבה אתרים בוורדפרס, חלקם פשוטים יותר ותדמיתיים, וחלקם מורכבים וכוללים נגיעה בקוד ה-וורדפרס ממש עם הרבה וויג’טים שפיתחנו ועם רכיבים מיוחדים ויחודיים.

אחד האתרים המאתגרים שפיתחנו לאחרונה הוא האתר סינון 770 אתר שמאפשר למנויים של סינון מוגן לחפש סרטונים, ולצפות בהם על פי פרמטרים שקובעים המורים הרוחניים של חב”ד.

עמוד הבית של אתר סינון 770 לסינון וצפיה בסרטוני יוטוב מורשים

מטרת אתר סינון 770 (סרטונים מ-YOUTUBE)

האתר מיועד למנויים של סינון 770 שלא מעוניינים ורוצים לראות ולהיכנס ליוטוב (וגם לא יכולים ברוב המקרים) והסינון הבסיסי שיוטוב מאפשר במצב בטוח לא מתאים לרמת הסינון שהם מחפשים.

האתר מאפשר למנויים וגם לגולשים אקראיים צפייה בסרטונים יוטוב מאושרים ובערוצים מאושרים, ללא חשש מחומשים ותוכן שאינו ראוי לרמה החינוכית והתורנית של מנוי סינון חב”ד.

הגולשים יכולים לחפש סרטונים ולצפות בהם, הם יכולים ליצור סינון לפי נושאים, שמות הסרטונים ושאר הפרמטרים כמו ביוטוב. ובנוסף למנויים שמתחברים לערוץ עצמו ישנה אפשרות לבחור האם להיחשף לסרטונים ברמות הגנה שונות.

סינון לפי נושאים בצד  האתר לבחירת הגולשים בסינון 770
סינון לפי נושאים בצד האתר לבחירת הגולשים בסינון 770

באתר ישנה חלוקה של הסרטונים לפי נושאים שונים: הרבי, שיעורים, שירים, ילדים, נשים כללי. ובנוסף יש מנגון של חיפוש חופשי לפי מילות מפתח ולפי התוכן שהוזן לסרטונים עצמם.

חיבור ל-API של יוטוב וטעינת תוכן הערוצים באופן אוטומטי

מאחורי הקלעים עורכי התוכן של סינון חב”ד מקבלים בקשות לפתיחת סרטונים מסוימים ומאשרים אותם במערכת מיוחדת של חברת NETSPARK (נטספרק), האתר שלנו מקבל מהמערכת של נטספרק את הסרטונים המאושרים ומציג אותם לגולשים באתר.

בנוסף על מנת לאפשר צפייה מהירה יותר ואישור סרטונים רב יותר המערכת מקבל גם ערוצי יוטוב שהם “מאושרים” מראש, והקוד שבאתר שלנו יודע לשלוף את כלל הסרטונים והעדכונים בערוצים השונים ביוטוב ולעדכן את התוכן של הסרטונים באתר סינון חב”ד.

על ידי המערכת המיוחדת שמדברת עם יוטוב (היא תוסף מיוחד שפיתחנו בוורדפרס) בעצם כל סרטון שעולה יופיע אחרי כמה דקות / שעות באתר סינון חב”ד כך שגולשי האתר יוכלו לצפות וליהנות בתכנים עדכניים באתר.

הערוץ של הזמר שמחה פרידמן באתר סינון 770 מתעדכן אוטומטית מיוטוב
הערוץ של הזמר שמחה פרידמן באתר סינון 770 מתעדכן אוטומטית מיוטוב

מערכת משתמשים (לוגאין) ומועדפים באפליקציה או באתר

האתר משלב גם מערכת משתמשים שמבצעים כניסה למערכת (login), ומקבלים לאחר הכניסה דברים מיוחדים שלא כל משתמש וגולש מזדמן או אורח באתר מקבל. המשתמשים יכולים לבחור את רמת הסינון הרצויה, לשמור סרטונים במועדפים ועוד.

בנוסף פיתחנו אפליקציה יחודית שעלתה לגוגל פליי, באמצעות האפליקציה המנויים והמשתמשים של סינון 770 יכולים ליהנות מכל הדברים שקיימים באתר בטלפון החכם שלהם ללא צורך להיכנס לאתר.

צפיה בסרטוני יוטוב באתר סינון 770 לפי תוכן ורמת סינון מבוקשת
צפיה בסרטוני יוטוב באתר סינון 770 לפי תוכן ורמת סינון מבוקשת

כל התוכן מ-יוטוב ישירות אל האתר

כל סרטון שנטען (כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת למעלה) נטען עם כל הפרטים שהמשתמש שהעלה את הסרטון ליוטוב הכניס. שם הסרטון, תיאור הסרטון, התמונה המקדימה ועוד. כך הגולשים מקבלים חוויה של גלישה הדומה ככל האפשר ליוטוב ללא צורך בכניסה ליוטוב.

העבודה והשימוש ב-API של יוטוב, מאוד מהנה תודות לזה שחברת גוגל הבעלים של יוטוב מאפשרת לקבל מידע רב על הסרטונים ולהציג אותם בפלפורמות חיצוניות.

ניתן לראות שימוש נוסף ב-API של גוגל במשחקי הבינגו שלנו, ובערוץ אפיקומן.

כחברה שמעדיפה ורוצה לשלב תמיד בין תוכן לתוכנה אנחנו שמחים שזכינו לפתח אתר שמאפשר לאנשים לבחור את התוכן שהם רוצים לצפות בו, ועל ידי הפיתוח שלנו הם מקבלים את התוכן בצורה קלה, בטוחה ומהירה בהתאם לקו החינוכי שלהם.

דילוג לתוכן