משחק לשיווק המותג הפרטי של רמי לוי – תחרות גולשים במשחק אינטראקטיבי

משחק לשיווק המותג הפרטי של רמי לוי!
את המשחק פיתחנו ביחד עם משרד הפרסום דמיון עבור המותג הפרטי של רמי לוי.

שם המשחק: קונים חכם – קונים רמי לוי
מטרת המשחק היא למיין את המוצרים מהמותג הפרטי לסלים מסוגים שונים.

מראש המשחק יורדים מוצרים מסוגים שונים.
מי שמשחקים במשחק צריכים לגרור אותם ולכוון אותם אל הסל המתאים מהסלים שנמצאים בתחתית המסך.

משחק לשיווק המותג הפרטי של רמי לוי – תחרות גולשים במשחק אינטראקטיבי

בתחתית המסך יש חמישה סלים: סל נשנושים, סל ניקיון, סל בישול, סל אפיה וסל קטנטנים.
עשרות מוצרים מסוגים שונים יורדים מלמעלה ובכל שלב של המשחק צריך למיין יותר מוצרים על מנת להתקדם לשלב הבא.
בכל המשחק יש שלושה שלבים ובסיומם או בפסילה השחקנים צוברים נקודות למשתמש שלהם.

כתבה על המשחק באתר אייס

מבנה המשחק לשיווק

המשחק מתחיל ממסך פתיחה ולאחר מכן מסך הסבר על המשחק.
לאחר השחקנים מוכנים הם יכולים להתחבר ולשחק באמצעות התחברות ו-LOGIN של גוגל או של פייסבוק.
בדרך זו אנחנו מזהים אותם והם יכולים לשחק ולצבור נקודות במהלך המשחק.
לאחר ההתחברות הראשונית נאספים כתובת המייל ומספר הטלפון (לדיוור ולפניה למנצחים).

ובסיום ההתחברות וההרשמה מגיעים למסך המשחק!
את מנגנון המשחק הסברנו למעלה וניתן לצפות בו גם בוידאו המצורף.

בסיום המשחק יש פופאפ סיום שבו מופיע הניקוד שנצבר.
והשחקנים יכולים לשחק שוב ושוב ולהמשיך לצבור נקודות על מנת לנצח ולהצטרף לעשרת הגדולים בטבלת המובילים.

במהלך המשחק רגע לפני מסך המשחק באמצעות כפתור ניתן להגיע ולצפות בטבלת המובילים שמציגה את 15 הגדולים שמובילים במשחק.

קונים חכם - קונים רמי לוי
קונים חכם – קונים רמי לוי

שיתוף פעולה עם משרד הפרסום דמיון

משרד הפרסום דמיון בהובלתה של רותי אטיאס הבריק עם הרעיון להעביר את המסר של המוצר הפרטי באמצעות משחק.
ביחד חשבנו על הקונספט המשחקי ובחרנו באחת התבניות מתוך תבניות המשחק שלנו.
דמיון והסטודיו הנהדר שלהם עיצבו את המשחק ואנחנו הטמענו את המשחק בתוך מנגנון המשחקים והניקוד שלנו.

בהמשך המשחקים ראינו המוני שחקנים משחקים וחוזרים לשחק במשחקים פעם אחרי פעם על מנת לשחק ולצבור נקודות נוספות. והפידבקים למשחק היו מדהימים!

הזדמנות טובה לפרגן לדמיון על העבודה הנהדרת הסבלנות וניהול הקמפיין.

זהו שיתוף פעולה נוסף עם דמיון אחרי כרטיסי ברכה – פיתוח כרטיסי ברכה דיגיטליים לשנה החדשה – CloseApp בכרטיס שיצרנו לקמפיין ראש השנה של רמי לוי.

מערכת לוגאין ומערכת ניקוד מתקדמת למשחקים

המשחק כמו משחקים רבים של החברה,
התחבר למערכת הניקוד שלנו שמפעילה מאות משחקים ומנהלת את הניקוד והתיעוד של השחקנים.
בנוסף המערכת מאפשרת את החיבור למשחק באמצעות גוגל, באמצעות פייסבוק,
ובאמצעות דרכים נוספות שאיתם ניתן להתחבר בחיבורים מסוגים שונים.

לכל אורך המשחק יכולנו לקבל נתונים מדוייקים על המשחקים ששוחקו:
כמות השחקים ועוד נתונים שבאמצעותם אנחנו יכולים לנטר ולזהות פעילויות וסטטיסטיקה על הנעשה במשחק.

עם המערכת הייחודית נוכל לדעת המון פרטים על הנעשה במשחק,
בדרך שמאפשרת לזהות ניסיונות לרמות באמצעות קוד, בינה מלאכותית ובדרכים נוספות.

כמו כן המשחק חובר לגוגל אנליטקס מה שאפשר לבדוק את הקמפיינים השונים שנעשה סביב המשחק ולהבין את היעילות שלהם.

תודות לסיום 🙂

כרגיל כיף לסכם קמפיין מיוחד עם תודות:
בראש ובראשונה למשרד הפרסום דמיון על העבודה המקצועית והאמון.

וגם בראש ובראשונה למפתחות והמפתחים בחברה שעבדו מסביב לשעון על מנת להכין את המשחק בזמן.
לתחזק אותו ולשפר אותו על מנת לשמור על פעילות מוצלחת ומיוחדת.
גם צוות פיתוח המשחקים בהובלתה של רחלי גולן ובשילוב של משה מאלץ והדס אייברס.
וגם צוות צד השרת ובעיקר למפתח אלעד גסנר.

יש הרבה יתרונות בפיתוח משחק לשיווק –
ואנחנו שמחים בכל פעם שעוד מותג מצטרף אל המשפחה של לקוחות שבוחרים לפתח את המשחק שלהם ב-CloseApp

מסך מעבר שלב במשחק השיווקי
מסך מעבר שלב במשחק השיווקי

דילוג לתוכן