משחקים שיווקיים ופרסומיים
משחקים שיווקיים - משחקי פרסום ללקוחות או לעובדים
פיתוח והתאמת משחקים שעושים את ההבדל!
מה זה משחק שיווקי?
משחק שיווקי הוא משחק שמאפשר למי שמפרסמים אותו ליצור חיבור אל האנשים שאליהם מיועד המשחק.
המשחק הפרסומי קל מאוד להפצה – ומגיע אל השחקנים באמצעות לינק – כחלק מקמפיין פרסום.
כל מי שמקבל את הקישור נכנס אל הקישור – נחשף למשחק שפיתחנו והתאמנו במיוחד בשבילכם.
המשחק השיווקי מעביר מסר אל מי שמשחק – המסר יכול להיות הצגה של שירות או מוצר חדש.
ובאמצעות משחק שהוא דרך אחרת, זכירה ומיוחדת ניתן לרתום את השחקנים לטובת המותג שבו עוסק המשחק.
איך בוחרים משחק שיווקי?
הדבר הראשון והחשוב הוא להגדיר את מטרת המשחק – בשיחה משותפת אנחנו בוחרים את מטרת המשחק.
ולאחר שבחרנו את המטרה – חושבים ביחד ומוצאים את סגנון המשחק שיתאים למטרה ולקהל היעד.
אופי המשחק –
- המשחק יכול להיות משחק תחרותי שבו המשתתפים מתחרים אלו באלו ויכולים לזכות בפרסים.
- המשחק יכול להיות כזה שיעזור להעצים את השחקנים.
כדוגמת משחק טריוויה או משחק אבחון אישיות שיתן להם מסר על פי התוצאות שנבחרו. - ניתן לבחור להשתמש במשחק כדרך להעביר ידע לשחקניות ולשחקנים.
- אפשר לתת למשחק להעביר לחדד מסרים ונקודות שאותן נרצה לחדד אצל מי שישחקו בו.
האם משחק שיווקי מתאים לארגון או החברה שלי?
התשובה מאוד פשוטה – כן!
אנחנו עובדים עם מגוון ארגונים וחברות שפונים לקהלי יעד מאוד מגוונים, החל ממשחקים שיווקים שפונים לכל אחת ואחד שרק מוזמנים לשחק.
ועד למשחקי בוטיק שמיועדים לעובדים בארגון מסויים – או לעובדים במחלקה מסויימת בארגון מסויים.
פיתחנו משחקים לארגוני ענק, וגם לבעלי עסקים קטנים מאוד. והמשותף לכולם הם הבינו את ערך המשחק. ובחרו לשחק.
בזמן החשיבה על המשחק הנכון לכם, אנחנו לוקחים בחשבון את כל המשתנים ואת המטרות של המשחק.
ויוצרים התאמה במנוע, בעיצוב ובמשחוק של המשחק שאותו ישחקו אצלכם בארגון.
משחקים פרסומיים ללקוחות
המשחקים השיווקיים מתאימים כמובן על מנת לספר לעולם על המוצר או השירות שלכם.
במהלך המשחק השחקנים ישחקו במשחק שיראה בסגנון של המוצר שלכם, בצבעי המותג. ויספר את הסיפור שלכם.
וכל זה תוך כדי השתתפות פעילה של השחקניות והשחקנים שמשחקים במשחק.
בתוך המשחק עצמו אנחנו משתדלים שהמטרה של המשחק תיצור גם היא חיבור בין מי שמשחק/ת לבין המותג שבו עוסק המשחק.
המשחק יכול להיות משחק מורכב שמצריך הרבה קשב. או משחק פשוט כמו הגרלה או כרטיס גירוד באמצעות פעולה פשוטה מעבירים את המסר שלכם.
בחשיבה משותפת נמצא את הנוסחה ואת המשחק שמתאים לכם וללקוחות שלכם.
משחקים שיווקיים לעובדי החברה
בארגונים וחברות גדולות יש רצון להעביר מסרים או לתת חוויה לעובדי החברה.
וגם פה אנחנו מצטרפים עם המשחקים שלנו שיוצרים חוויה אחרת, מיוחדת ומעניינת לעובדי החברה.
לעיתים המשחק משמש להיכרות עם שיטות עבודה או מערכות חדשות שנכנסו לחברה.
יש פעמים שבהם המשחקים הם הפוגה מפעילות היום יום.
ובלא מעט פעמים משתמשים במשחקים בהרמת כוסית, במפגשי חברה או בכנסים שם הם משמשים כדרך מהנה לחוויה מוצלחת.
דוגמאות למשחקיים שיווקיים ומשחקי פרסום
הגענו לשלב הכי כיפי, ואנחנו שמחים להציג ולהראות דוגמאות של משחקים שפיתחנו.
ובנוסף שמחים להציג לקוחות שונים ומגוונים שעבורם פיתחנו משחקים שיווקיים.
הדרך הכי טובה לראות פרוייקטים עדכניים והמון דוגמאות היא לבקר בבלוג שלנו או בעמוד הפייסבוק של CloseApp
בהצגה יש בחירה של פרוייקטים מגוונים שהם חלק קטן מהמשחקים השיווקיים שפיתחנו.
בין הלקוחות של המשחקים השיווקים שלנו: אלביט, סלקום, אושר עד, רמי לוי, עזר מציון, פיוז תה, אחלה, בית החולים רמב”ם יוטבתה ועוד ועוד…
משחק פרסומי למותג הפרטי של רמי לוי
הרעיון המרכזי במשחק היה חשיפה של הציבור הרחב למותג הפרטי של רמי לוי.
באמצעות המשחק נחשפו הלקוחות למגוון המוצרים ולמגוון הקטגוריות שאותן ניתן לרכוש במותג.
הקמפיין המוצלח הופק בשיתוף עם משרד הפרסום דמיון עבור רמי לוי.
והיה קמפיין מוצלח מאוד עם חשיפה רחבה ומעורבות אדירה של המשתתפות והמשתתפים.
משחק מיתוג מעסיק לעובדי הארגון - הקריה הרפואית רמב”ם
מגוון משחקים שפיתחנו עבור בית החולים רמב”ם, המשחקים יועדו לכנסים של המרכז הרפואי.
ובכל משחק הוצבה מטרה אחרת שהושגה באמצעות המשחק הנחבר.
התגובות למשחקים היו נפלאות!
העבודה התבצעה בשיתוף עם מחלקת כוח האדם (HR) בארגון, ומול האחראים על השיווק והפרסום בארגון.
מגוון משחקים פרסומיים למותגים שונים
מגוון משחקים בפורמטים שונים שבוצעו עבור מוצרים ידועים וגדולים בשיתוף עם משרדי פרסום (בולטון, דניאל) ועם חברות הפקה (כפיים).
בנוסף משחקים שפותחו עבור לקוחות בגדלים שונים שגם הם נהנו מפרסום ושיווק באמצעות משחק פרסומי מוצלח.
קדימה למשחק שלכם...
אחרי הטעימה הקטנה… לכם נשאר רק לפנות אלינו ולהתחיל להגשים את החלום שלכם.
והפעם עם משחק שיעשה לכם, לעובדים, ללקוחות ולכל העולם פשוט כיף וטוב 🙂