יצירת קובייה להדפסה או למשחק באונליין – מחוללים קוביות

אפליקציית דפדפן חדשה ומגניבה שפיתחנו – האפליקציה מאפשרת ליצור קובייה וירטואלית, את הקובייה אפשר לעצב לפי בחירתכם, ליצור קובייה אחת, שתי קוביות או שלוש. ואז להדפיס את הקובייה או להפעיל אותה באונליין.

הקישור ליצירת הקוביה>>

רוצים לדעת איך זה עובד? צפו בסרטון ההדרכה שהקלטנו להדרכה על יצירת הקוביה:

אפליקציה ליצירת ומשחק עם קוביה תלת מימדית און ליין מחולל קוביה ומשחק קוביה

איך יוצרים קובייה דיגיטלית או להדפסה?

על מנת ליצור את הקובייה נכנסים אל הקישור של מחולל הקובייה

בקישור נוכל לבחור את הפאה שברצוננו לערוך, בכל פאה אפשר לבחור את הצבע של הפאה, את הטקסט שיופיע בה, ואת צבע הטקסט. ואפשר גם להעלות תמונה שתופיע במקום או בנוסף לטקסט.

את התמונה או הטקסט אפשר להסתיר בשימוש ולחיצה על אייקון העין שמופיע לידם.

יצירת קובייה וירטואלית במחולל הקוביות אונליין או להדפסה
יצירת קובייה וירטואלית במחולל הקוביות אונליין או להדפסה

לאחר שעורכים את כל הפאות (וגם לפני), ניתן להפעיל את הקוביה באופן וירטואלי בלחיצה על כפתור הפעלה. לאחר הלחיצה תפתח תצוגת הקוביות ונוכל להגריל את הקוביה.

הגרלת קובייה אונליין יצירת קוביה למשחק
הגרלת קובייה אונליין – יצירת קובייה

הדפסת קובייה אונליין

את הקובייה שיצרנו אנחנו יכולים בנוסף למשחק באונליין גם להדפיס, בלחיצה על כפתור הדפסה או שמירה נקבל את עיצוב הקובייה שלנו בצורה של קובץ תמונה לשימוש עתידי, או להדפסה באופן ישיר מהדפדפן.

הקוביות מעוצבות עם קווים חיצוניים לגזירה, ועם תוספות שניתן להדביק על מנת לשמור על חוזק הקוביה.

יוצרים שתיים או שלוש קוביות

בצד ימין למעלה ליד כפתור השמירה מופיעים כפתורים ובהם המספרים 1 2 3 לחיצה על הכפתורים האלו תיצור קוביות נוספות.

אפשרות זו מאפשרת לנו לעצב וליצור לא רק קובייה אחת, אלה שתיים או שלוש קוביות. לכל קובייה נוכל ליצור עיצוב מיוחד משלה עם תוכן אחר. ובהגרלה או ההדפסה נוכל לשלב בין תכנים שונים.

כפי שניתן לראות בתמונות למעלה ניתן לערבב את הקוביות בתכנים שונים שיהיו קשורים אחד לשני. וההגרלה תחבר אותם. בתמונה חיברנו בין משימות בבית, לבין תמונות הילדים לבין ההטבה שהם יוכלו לקבל אם יבצעו את המטלה.

קובייה אחת שתי קוביות שלוש קוביות
קובייה אחת שתי קוביות שלוש קוביות
הגרלה של שלוש קוביות
הגרלה של שלוש קוביות

איפה משתמשים בקובייה הוירטואלית

את הקובייה יצרנו לפני כמה שבועות, ומאז אנחנו מקבלים תגובות נלהבות ושימושים מאוד מיוחדים. משתמשים שולחים אלינו את הרעיונות שהם יצרו עם המחולל.

מורים שמגרילים את הנושאים ללמידה, מנטורים שמגרילים משימות למתאמנים שלהם, מטפלים בתחומים שונים שמשתמשים בקובייה על מנת להרגיל את הנושאים לשיחה עם המטופלים. ועוד ועוד.

כיוון שהקוביה משלבת בין שימוש באופליין לבין שימוש באונליין, גם מי שלא אוהב “מסכים” משתמש במחולל על מנת ליצר קוביה שאותה ניתן להדפיס, לגזור ולהדביק ולהשתמש ללא מסך.

קוביה שהודפסה על ידי מאמן עסקי (אילן ברדיני) לשימוש עם הלקוחות שלו
קוביה שהודפסה על ידי מאמן עסקי (אילן ברדיני) לשימוש עם הלקוחות שלו

לשמור ולשתף את הקוביה

יצירת הקובייה וכל הפאות היא בחינם וניתן להדפיס או לשמור ללא תשלום, במידה ורוצים לשמור את הקובייה לשימוש חוזר, או לשתף אותה עם אנשים אחרים. צריך ליצור את הקובייה בתוך מחולל המשחקים שלנו ClapLab (יעלה בשבועות הקרובים).

הקובייה מתחברת לכלים נוספים שפיתחנו ונמצאים בשימושים מדהימים במערכת החינוך, האימון ובכלל לשימוש בין הנאה ללמידה. מוזמנים לבקר בבלוג של CloseApp ולהכיר את הדברים הנוספים שפיתחנו ואנחנו מפתחים.

המלצות מאתר כלים קטנים גדולים

אתר כלים קטנים גדולים הוא האתר הפופולרי לגילוי וחקירה של כלים מיוחדים ומופלאים בשימושים ללמידה מהנה ומשחקית. ולאורך השנים זכינו שהוא ממליץ על כלים שלנו. וגם על הקוביה קיבלנו המלצה באתר הנהדר.

קובייה מעוצבת אישית – closeapp – כלים קטנים גדולים | האנציקלופדיה של הכלים הדיגיטליים לעולם החינוך | בעריכת אפרת מעטוף (digitalpedagogy.co)

דילוג לתוכן