יעול תהליכי עבודה בקונדיטוריה – מערכת ניהול לקונדיטוריית נוגטין

המטבח של נוגטין קונדיטוריה ומגשי אירוח, עבר קפיצת מדרגה של יעול תהליכי עבודה.
המערכת החכמה שבנינו עבורם התחברה לאתר שלהם, ונכנסה לכל שלב בתהליך –
מהרגע שלקוח מבצע הזמנה ועד שהמשלוח מגיע ליעד:

ההזמנות נכנסות מהאתר, ומגיעות ישירות למטבח,
במטבח, העובדים מסמנים על מסך מגע מה הוכן ומה נשאר.
עמדת האריזה מקבלת חלוקה חכמה של כל המוצרים לארגזים.
ומשם לשליחים- המסך הייעודי שלהם מזכיר לוח טיסות. מה יוצא, מתי, ולאן.

הכל קורה בזמן אמת על מסכי מגע גדולים וברורים.
הצוות יודע בדיוק מה להכין ובאיזה סדר, והמטבח עובד כמו מכונה.
אין פתקים, אין ניחושים, אין בלגן! העבודה מדויקת, מהירה ומקצועית.
אבל הדרך לשם לא הייתה פשוטה…

יעול תהליכי עבודה בקונדיטוריה - עד להגעה לתוצאה הטעימה
יעול תהליכי עבודה בקונדיטוריה – עד להגעה לתוצאה הטעימה

ניהול ידני לא הספיק

כשמירי וערן, הזוג שמאחורי נוגטין קונדיטוריה ומגשי אירוח, פנו אלינו לראשונה, הם ניהלו עסק משפחתי מצליח, שכל התהליכים התבצעו ידנית.
ההזמנות היו עוברות למטבח על פתקים שנתלו על הקיר.
המלאי הוחלט לפי תחושת בטן ומבט חטוף בהזמנות, ותפריטים לאירועים נבנו בשיחות טלפון מול מירי.
גם האתר שהיה להם לא אפשר ביצוע הזמנות אלא רק שליחת פנייה.
הקונדיטוריה כבר היתה כל כך מוצלחת, שהם עבדו יום ולילה בשביל לעמוד בעומס.
הכל עבד, אבל בקושי עמדו בקצב.

הדרך ליעול תהליכי העבודה בנוגטין

הם הגיעו באמצע תהליך ייעוץ עסקי, יחד עם יועץ מומחה שליווה אותם.
בהתחלה עבדנו בעיקר מול היועץ, וכשסיים את תהליך היעוץ העבודה הפכה ישירה וצמודה מול מירי.
מירי נכנסה לעומק של הפיתוח, ידעה בדיוק איך העסק שלהם עובד בפועל ומה היא צריכה שהמערכת תדע לעשות.
הפיתוח הפך לתהליך משותף של הבנת תהליכי הייצור ותרגום ללוגיקה טכנית חכמה.
בזכות השילוב הזה, מערכת ההזמנות הפכה לאוטומציה מקיפה שמנהלת את התהליך כולו.
המערכת כוללת בין היתר:

  • הצגת תמונות על מסכי המגע במטבח לטובת עובדים שלא דוברי עברית.
  • חלוקת ההזמנות לפי שעות, כדי לתזמן את עומסי העבודה.
  • סימון ביצוע מהיר על מסך מגע כדי למנוע טעויות.
  • באתר- הזמנה מהירה של חבילות לאירועים עם התאמה אישית מלאה בלחיצה אחת.
  • חלוקה חכמה של מוצרים בהזמנה לארגזים, כך שהאריזה יעילה ושום חלק מההזמנה לא הולך לאיבוד בתהליך האריזה והמשלוח.
  • מסך ייעודי לשליחים עם תצוגה ברורה מה לאסוף, לאן ומתי.
  • ועוד פיצ’רים נוספים שנבנו לפי הצרכים המדויקים של העסק.

מירי קפצה למים העמוקים ולקחה אחריות מלאה על תהליך האפיון וההטמעה.
זאת הסיבה שמהמערכת הפכה ליד ימינה בניהול הקונדיטוריה.
היא דאגה שכל הצוות יאמץ את המערכת, ילמד לעבוד איתה נכון, ינצל את כל היכולות שלה, וייתן משוב תמידי על הפיתוח.
מבחינתה, אם כבר משקיעים במערכת, משקיעים עד הסוף ומגיעים איתה ל- לא פחות ממושלם.

השקעה ביעול תהליך העבודה

בצעד אמיץ ורחב טווח נוגטין קונדיטוריה ומגשי אירוח עברו שינוי מקצה לקצה.
הם השקיעו לא מעט כסף ושעות פיתוח במערכת החדשה – החלטה אסטרטגית שנועדה לאפשר לעסק לצמוח מעבר למגבלות התפעול הידני.
וכשהמערכת נכנסה לפעולה והצוות אימץ אותה, השינוי הורגש מיד.

מירי סיפרה לנו שהמערכת הכפילה וכמעט שילשה את היקף העבודה.
היום כל התהליכים בנוגטין אוטומטיים ומסודרים וזה מפנה את הצוותים לתת שירות מעולה ללקוחות שלהם, במקום להיות שקועים באי סדר.

מעבר לחיסכון בכסף ובזמן, צוות נוגטין קיבלו שקט נפשי.
וכך גם הבעלים פנויים לחשוב קדימה ולפתח רעיונות חדשים.

מסך לעובדי המטבח תצוגת פירוט מוצר בהזמנה
מסך לעובדי המטבח תצוגת פירוט מוצר בהזמנה

CloseApp: יותר יצירתיות, יותר טכנולוגיה

רבים מכירים אותנו מעולם המשחקים והפתרונות היצירתיים, אבל זה רק חלק קטן ממה שאנחנו עושים.
הפרויקט של נוגטין הוא דוגמה ליכולת שלנו לקחת תהליך תפעולי מורכב ולהפוך אותו למערכת אוטומטית מלאה שמנהלת את העסק מקצה לקצה.

העבודה כללה ניתוח מעמיק של תהליכי הייצור והמשלוחים, תכנון ופיתוח לוגיקה תפעולית, חיבור בין מערכות קיימות ויצירת תשתית שמסוגלת לצמוח יחד עם העסק.
מהחיבור לאתר שלהם (שאנחנו מתחזקים ואפשר לראות אותו כאן),
דרך ממשקים חכמים ונגישים לעובדים במטבח, באריזה ובמשלוחים, ועד תיאום מלא בין כל הגורמים בשטח.

אם גם לכם יש רעיון שיכול לשדרג את תהליכי העבודה שלכם, נשמח להפוך אותו למערכת עובדת דברו איתנו.

דילוג לתוכן