טריוויה שיווקית – העברת ברכות מכל הלב לדנונה – קידום באמצעות משחק

טריוויה שיווקית היא אחת הדרכים המועדפות על ידי חברות וארגונים ליצירת תחרות.
הטריוויה משתמשת גם לקידום מסרים במגוון דרכים.
באמצעות המשחק מזמיני המשחקים מקדמים את המוצר שלהם כלפי פנים לעובדות ועובדי החברה, או כלפי חוץ כלפי לקוחות החברה.
ויש פעמים שבהם מדובר על שיווק פנימי וחיצוני במקביל.

טריוויה שיווקית לקידום אקרדיטציה לבית החולים הדסה

בית החולים הדסה עבר תהליך אקרדיטציה בחודשים האחרונים של 2024 וכחלק מהתהליך התבקשנו לפתח עבורם משחק טריוויה.

המשחק פותח בהתאם לתבניות הטריוויה שלנו עבור משרד הפרסום Davka שגם עיצבו את המשחק והפעילו אותו בבית החולים.
המשחק יועד לקדם את התהליך בתוך בית החולים וליצור תחרות פנימית שמורכבת משני חלקים:

  • תחרות אישית – כל שחקנית ושחקן במשחק צוברים נקודות בסבבים של משחקים ומתחרים אלו באלו.
  • תחרות קבוצתית – כל השחקנים צוברים ניקוד עבור ה-אגף \ מחלקה שבה הם עובדים.

מאחורי הקלעים מפעילי התחרות קיבלו מידע על הניקוד שצברו השחקנים האישיים, וכמובן ניקוד על המשחק הקבוצתי.
המשחק הופעל כמשחק עם ניקוד צובר, מה שאפשר המון סבבי משחק בשאלות משתנות מתוך המאגר.

תוצאת המשחק הייתה מדהימה – רופאים, אחיות, עובדים ועוד בעלי תפקידים רבים בבית החולים שיחקו אלפי פעמים, צברו נקודות והשתתפו בתחרות.

טריוויה שיווקית עבור לקט ישראל

ארגון נוסף שבחר בטריוויה שלנו הוא לקט ישראל שאחראי על מפעל של איסוף מזון וחלוקה שלו לנזקקים ברחבי הארץ.
לקראת חג הפורים ומצוות נתינת מתנות לאביונים יצרנו משחק טריוויה בנושא פורים, בשילוב עם שאלות שמראות על פעילות הארגון.
המשחק פותח בשיתוף משרד הפרסום UP.

לאורך המשחק מופיע באנר שמקדם מתן תרומות ומתנות לאביונים לארגון. וכמובן איסוף לידים על מנת לקדם ולדוור את המשתתפות והמשתתפים במשחק.

משחק ברכות עבור דנונה – בא מכל הלב

כרטיסי הברכה שלנו מגיעים במגוון דרכים וסוגים, והפעם ביצענו התאמה לכרטיסים עבור דנונה.
המותג יצא בקמפיין שהרעיון המרכזי שלו הוא “בא מכל הלב” ומשרד הפרסום בולטון פוטנציאל הגיע אלינו עם רעיון להוסיף עוד קירוב לבבות.

והפעם עם כרטיס ברכה דיגיטלי שאותו ניתן לשלוח כתמונה או לשתף לכל מי שרוצים – והכי חשוב לעשות את זה מכל הלב!

דילוג לתוכן