מה זה באנר?
באנר זו פרסומת שמופיעה (בהקשר שלנו) באתרי אינטרנט, הפרסומת מופיעה בחלק מהעמוד או כולו ומפרסמת מוצר כל שהוא, ברוב המקרים הבאנר מיועד על מנת שילחצו עליו ולאחר לחיצה עוברים לעמוד המפרסם או עמוד נחיתה ספציפי שינסה למכור ללוחצים את המוצר שהתפרסם.
מי מציג באנרים?
את הבאנרים מציגים אתרי אינטרנט שונים, וברובם זה החלק שממנו הם מרווחים, ברוב האתרים שנותנים שירות חינמי המודל העסקי הוא פרסומות ולכן הם יתפרסמו מ-באנרים, כתבות תוכן ממומנות, תוכן מקודם (טאבולה ואאוטבריין) קדימונים לקטעי וידאו ו/או אודיו ושיתופי פעולה עם מפרסמים.
בחלק מהאתרים יש מנגנוני באנרים עצמאים וחלק מהם פשוט מציגים מודעות גוגל או סוכנויות מדיה אחרות.
האתרים מקצים את הנדל”ן לבאנרים והבאנרים לא משנה איך נרכשו מוצגים על הנדל”ן.
מי מפרסם באנרים?
כל מי שיש לו מוצר שהוא רוצה לקדם ולהציג לקהל הרחב.
אפשר לפתוח כל אתר חדשות חינמי ולראות שלל באנרים שמפרסמים מוצרים שונים (ולפעמים משונים). הבאנרים אמורים למשוך את הלקוחות ללחוץ עליהם או לחשוף לקוחות למוצר החדש.
איך מפרסמים באנרים?
ניתן לפרסם באנרים ביצירת קשר ישיר עם האתר המפרסם.
ניתן לפרסם באנרים ברכישת פרסום בגוגל או בסוכנויות באנרים (שם הכל נעשה אוטומטית בדרך כלל)
ניתן לפרסם באנרים בעבודה עם משרד פרסום או סוכנויות פרסום שמתמחים ברכישת מדיה. לרוב הם יוכלו להשיג מחיר זול יותר לפרסום הבאנרים, וידעו לנהל את הפרסום בצורה טובה יותר (איפה הוא יופיע, באיזו תדירות ועוד ועוד). הם גם דואגים להפקת הבאנר.
איפה כדאי לפרסם את הבאנר?
שאלה חשובה ומשמעותית, זה לרוב קשור לתקציב הקיים לפרסום, לאסטרטגיית הפרסום ולקהל היעד.
ישנם המון כלים מדהימים לפרסום באנרים, שמאפשרים לבאנר לרדוף אחרי לקוחות מסוג מסויים, או להופיע רק במיקום מסויים של הלקוח (נניח מי שנמצא בתל אביב ברחוב מסויים) ועוד ועוד.
ככל שהקמפיין שלכם יותר גדול ומשמעותי מומלץ לעבוד עם משהו שיודע לרכוש את המדיה ולהפיץ אותה בצורה יעילה.
איך מפיקים את הבאנר?
ברוב המקרים באנרים מופיעים בשתי תצורות, באנר סטטי (תמונה) או באנר אנימטיבי (בעבר נקרא באנר מופלאש), את שניהם יכולים להפיק גרפיקאיים, מעצבים או משרדי פרסום.
על מנת להגיש באנר לגוגל או לאתרים גדולים חשוב שהבאנר יהיה מקצועי ויעבוד בסטנדרטים שהמדיות מכתיבות (משקל באנר, איכות תמונה, מספר לופים ועוד), ולכן אם יש לכם קמפיין משמעותי מומלץ לעבוד עם משהו שמתמחה בתחום. כך תקבלו שירות איכותי ומהיר שיעבור בקלות את המדיה.
פיתחנו תוכנה שעוזרת למשרדי פרסום ומעצבים לסגור באנרים בהתאם להנחיות של המדיות השונות
פרטים על התוכנה לסגירת באנרים כאן>>
הפקת באנרים אצל מקצוענים!
אנחנו מפיקים באנרים ונותנים שירותי הפקת באנר ללקוחות שונים החל מלקוח פרטים שצריך כמה באנרים לגוגל ועד למשרדי פרסום מהגדולים בארץ.
הבאנרים שאנחנו מפיקים נעשים בשיטה שמאפשרת מהירות וגמישות בהפקת הבאנר (מתכון סודי שלנו).
ורוב הלקוחות יכולים לקבל את הבאנר ואת ההתאמות השונות שלו בתוך שעות בודדות.
תהליך הפקת באנר?
הסברנו את התהליך באופן מפורט כאן: הפקת באנרים איך זה עובד>>
וכאן ניתן לראות כמה דוגמאות לבאנרים שהפקנו: הפקת באנר במהירות דוגמאות >>
התהליך שלנו מול לקוחות בהפקת מאוד תבניתי וברור:
- קבלת מודעה בסיסית מהלקוח – מקבלים את המודעה הבסיסית שהלקוח רוצה ליצור או מעצבים אותה בעצמנו בסטודיו שלנו.
- יצירת וכתיבת תסריט לבאנר – מהם הפריימים שיופיעו בבאנר ומה נכון מבחינת משיכת הגולשים שילחצו וישימו לב אל הבאנר.
- יצירת באנר מסטר לאישור הלקוח – יוצרים באנר עם אנימציה והנפשה שעובר לאישור הלקוח.
- שיפורים ותיקונים בבאנר המסטר – עד לקבלת באנר שמאושר.
- התאמות הבאנרים לגדלים שונים לפי המדיות ופריסה שלהם לאתרים השונים.
כמה זמן לוקח להפיק באנר?
כמו שכתבנו הפקת באנר לוקחת לרוב כיום עבודה (נטו) ואם יש אישור מהיר וקראייטיב ברור אפשר להפיק את הבאנר בשעות בודדות.
אני רוצה להפיק באנר
אם אתם משרד פרסום שמחפש הפקת באנרים.
לקוח שרוצה להפיק באנר לאתרים או לאתר שלכם.
אתר שצריך הפקת באנר.
יש לכם שאלות לגבי באנרים? רוצים לדעת עוד?
צרו איתנו קשר ונשמח לתת שירות 🙂