תיאטרון חינוכי בגפן – פעילויות התיאטרון שהן השותפות לדרך של CloseApp. כפי שאתם מכירים אותנו בגפן – אנחנו ידועים בזכות המשחקים הדיגיטליים שלנו. אבל מאחורי הקלעים פועלת גם זרוע בימתית שמביאה את אותה חוויית למידה חווייתית אליכם לבית הספר. תיאטרון הפלייבק “רצוא ושוב”, הצגות הלהטוטים של “מופאש” ומופע “אוצר הזה״ב”. כולם מנוהלים ומופקים תחת אותה קורת גג – CloseApp. והמשמעות ברורה: אותה הקפדה על פדגוגיה, הנאה ולימוד חוויתי שאתם מכירים מהמשחקים. רק שהפעם מול עיני התלמידים בלייב. אנחנו קוראים לזה “שותפים לדרך” .
תיאטרון מופאש מציג מגוון הצגות למגוון גילאים בנושאים שונים. הייחודיות של התיאטרון היא בשילוב של להטוטים בתוך ההצגות, כך שההצגות מדברות בשפת הלהטוטים ובשילוב נהדר בין תוכן ההצגה, לבין להטוטים שמבוצעים על הבמה. המופעים וההצגות של מופאש משלבים סיפור, קצב ולהטוטים שמטיסים את הדמיון. הילדים רואים דמויות קופצות מג’אגלינג לסיפור ערכי בלי לאבד רגע של ריכוז. הצגות התוכן של מופאש מותאמים לגילאים החל מגיל הגן, ועד לבוגרי התיכון בהתאם לאופי ההצגה. כל קטע מוגש באנרגיה בימתית שעובדת בכל שכבת גיל.
הצגה על גבורה (אגדת להטוטים), הצגה על לחץ חברתי (מבחן בגרות) ומופע להטוטים שמתאים למגוון גילאים בבית הספר היסודי. כולם ביחד יוצרים את הקסם של תיאטרון מופאש!
סל: חינוך חברתי-ערכי והעשרה תת סל: זהות יהודית מספר תוכנית בגפן: 12127
ממליצים בחום על תיאטרון מופאש! זכינו בהצגה איכותית ומרתקת עם שילוב להטוטנות המספרת על נער שמתמודד עם קונפליקטים של גיל ההתבגרות. התוכן והשחקנים היו נפלאים והמסר עבר היטב דרך ההופעה א. כלפון, מורה הישיבה התיכונית חריש
עמי ויהודה יקרים, תודה רבה על מופאש – אגדת להטוטים. מקסים. התלמידים (וההורים 😉 ) נהנו מכל רגע. הצגה נהדר עם מסר מקסים וברור, משעשעת וכיפית. ע. שרגא וצוות ממד “פסגת דוד”
תיאטרון מופאש – מאושר בגפן – תוכני מספר 12127 הצגות תוכן בשילוב להטוטים
אוצר הזה״ב – הצגת זהירות בדרכים (12130)
הצגת זהירות בדרכים שמאושר בגפן – ההצעה “עושה סדר” בכללי הכביש דרך הרפתקה תיאטרונית בשילוב להטוטים. גיבור העלילה יוצא לחפש “אוצר” ביחד עם ליצן מוזר שהוא פוגש ומגלה שהאוצר האמיתי הוא אוצר הזה”ב. הילדים לומדים בזמן הצפיה בהצגה בהדגמות של חצייה נכונה, מעבר כביש במעבר חציה, חגירת חגורת בטיחות, משחק זהיר, יציאה מהצד הנכון, חבישת קסדה ועוד. הקהל וצוות השחקנים נהנים ביחד מהמסע אל אוצר הזה”ב. ומסרי הזהירות בדרכים עוברים בצורה נפלאה אל הקהל הצופה בהצגה!
המופעים מתאימים מאוד כ-הצגה לשבוע הזה”ב ופעילות זהירות בדרכים. ההצגה מיועדת לבתי ספר יסודיים בכיתות א-ד ולגנים.
סל: מענים פדגוגיים ורגשיים תת סל: זה”ב, נגישות ואורח חיים בטוח מספר תוכנית בגפן: 12130
ברצוני להמליץ על ההצגה , היזמנו את ההצגה לבית הספר. צפו בהצגה תלמידי שכבת: א, ב, ג. התלמידים מאד נהנו, שיתפו פעולה והיו מרותקים. ההצגה הייתה חווייתית, משולבת בהומור, חינוכית וערכית שולבו בה מסרים וערכים של אחריות וזהירות בדרכים. התלמידים וצוות בית הספר דיווחו שמאד נהנו והכי חשוב ההצגה העבירה מסרים חשובים לאחריות בדרך, שמירה על החיים, ציות לחוקים ולכללים ונקיטת זהירות. בברכה, א. רויכמן רכזת זהירות בדרכים בית ספר נחמיה תמרי, אור עקיבא
הצגה בנושא זהירות בדרכים – אוצר הזהב
רצוא ושוב – תיאטרון פלייבק ואימפרוביזציה (12125)
ב‑רצוא ושוב התלמידים הם הכותבים, והשחקנים – המראה! המשתתפים משתפים סיפור קצר מחיי הכיתה, מהווי בית הספר ומכל נושא שנבחר סביב המופע. הקאסט מחזיר אותו מיד כקטע פלייבק מלא הומור ורגש. הטכניקה הזו יוצרת שיח כנה על כבוד הדדי, קשב וסובלנות. שום מופע לא דומה לקודמו – כי כל כיתה מביאה את האתגרים שלה, ואנחנו משקפים אותם באהבה ובהומור. ביחד עם צוות המורים נבחר הנושא למופע והשחקנים מקרבים את הנושא הנבחר אל התלמידים הצופים.
סל: חינוך חברתי-ערכי והעשרה תת סל: זהות יהודית מספר תוכנית בגפן: 12125
תודה לתיאטרון הפלייבק ‘רצוא ושוב’ על הופעה מדהימה לצוות המורים בישיבת עלי. השכלתם להבין ‘מאחורי הקלעים’ שלנו, ולשקף את הכל בהומור בחיוך ובהעצמה. מ. חייקין יועצת ישיבת עלי
הצלחתם להעלות לנו את כל החוויות שעברנו , גם הטראומטיות יותר , בצורה רגישה וחכמה. בצורה שהומור יכול להגיע אליה ולטפל בה בעקיפין – ולזה צריך רגישות גבוהה ומקצועיות בשמיים. הצחקתם אותנו ממש – עד עכשיו אני לא מפסיקה לקבל עליכן מחמאות וחוזרים על הבדיחות שהיו שם… תודה רבה שנרתמתם, באתם לקראתינו במחיר ובכמויות , ועשיתם ה כ ל כדי שנהנה ויהיה לנו הכי טוב – וכל זה בחיוך ובאדיבות! הכי מעריכים בעולם. ת. לוין רכזת מחזור ל”ו ישיבת קרני שומרון
הסבר על המופע והפעילות בגפן של פלייבק רצוא ושוב
תיאטרון חינוכי בגפן מופאש, פלייבק והצגת זה״ב – פעילויות גפן חלק שני