חדר בריחה בן גוריון דיגיטלי ליום העצמאות באנגלית

ביום העצמאות האחרון הפקנו משחקים רבים ששוחקו עשרות אלפי פעלים ובשיתופי פעולה שונים עם שותפים ואנשי תוכן מגוונים ומיוחדים.

כל המשחקים והחוויות שיצרנו קיבלו תגובות מדהימות מהשטח. וכחברה שאוהבת לחדש ולפתח בכל פעם משחקים חדשים, שמחנו במיוחד על ההצעה המיוחדת שקיבלנו מחברת רוגטקה.

הסבר על משחק חדר בריחה בן גוריון – המשחק מדהים שפיתחנו ליום העצמאות

חדר בריחה בן גוריון

היזם והבעלים של חברת רוגטקה, שלמה בלס הוא אדם כשרוני שיודע לחבר בין תוכן יצירה והחברה שבבעלותו מפיקה סרטוני אנימציה והפקות תוכן מותאמות. הכנסו לאתר שלהם לצפיה בפרוייקטים המיוחדים שהחברה הפיקה.

כש-שלמה פנה אלינו עם הרעיון להפיק חדר בריחה, ולאור הפרוייקטים הקודמים שעשינו עם חברת רוגטקה ועם שלמה שמחנו וידענו שהפעם יתבשל משחק מיוחד שישלב בצורה מדהימה בין איורים נהדרים, אנימציה מעולה, קטעי סאונד וכמובן קטעי וידאו שרוגטקה יודעים לספק.

צפו בתוצר המדהים שיצא מהפיתוח של חברת CloseApp והתוכן וההפקה של חברת ROGATKA

סיפור המשחק בחדר הבריחה בן גוריון

דוד בן גוריון ומועצת העם שלחו אתכם אל המשרד של דוד בן גוריון על מנת להביא את מגילת העצמאות. איך שנכנסתם לחדר – החדר ננעל בתשעה מנעולים ואתם צריכים לפתוח אותם.

פתיחת המנעולים נעשית באמצעות משחקי ידע בנושא ישראל והציונות וכלל שתענו עליהם יותר מהר תוכל לפתוח את הדלת ולמסור את המגילה לבן גוריון.

החדר הראשי במשחק חדר הבריחה בן גוריון
החדר הראשי במשחק חדר הבריחה בן גוריון

מערכת חדרי הבריחה שלנו בפעולה

לאחר שקיבלנו את האפיון והכיוון של המשחקים מהחברים ברוגטקה, הפעולה הראשונה שהיתה היא פתיחת משתמש ושימוש בכלל האפשרויות שקיימות במערכת חדרי הבריחה של החברה (משחקי ההרפתקאות בשפה של החברה).

בכמה פעולות פשוטות יצרנו משתמש במערכת שמאפשר למנהל המשחק ליצור קבוצות לכל סבב משחקים שהוא רוצה להעביר, חיברנו את הקוד שכתבנו למשחק הספציפי למערכת, ובעזרת יכולות התרגום הפשוטות שהכנו התרגום לאנגלית עבר בקלי קלות.

וכך בתוך שעות בודדות מערכת המשחק עצמה היתה מוכנה. ולנו נשאר רק לחבר בין התוכן לבין המשחק.

שילוב של עיצוב, אנימציה ומשחקיות

כפי שכתבנו החברים מרוגטקה סיפקו את התוכן של המשחק, קיבלנו עיצוב מובנה, סרטוני אנימציה, סאונדים, שאלות ותשובות. ואת כל תכני המשחק.

בזכות יכולות הפיתוח של החברה ב-HTML5 והמומחיות שלנו בעבודה מהירה ויעילה יצרנו סדרה של 9 משחקונים שכל אחד מהם פותח מנעול בדלת. ועוד סדרה של “תחנות” אינפורציה.

הגמישות של מערכת הפיתוח שלנו אפשרה כמובן לשנות ולהתאים את התכנים בקלות. וגם תיקוני טקסט ודברים נוספים תוקנו בקלות על ידי צוות המפתחים של החברה.

התוצאה מרהיבה ומהנה. וכלל הנראה בקרוב נתרגם את המשחק לשפות נוספות. ואנחנו כבר מתכוננים לפיתוחים הבאים.

דוגמה לתחנת מפת ארץ ישראל במשחק חדר הבריחה בן גוריון
דוגמה לתחנת מפת ארץ ישראל במשחק חדר הבריחה בן גוריון

משחק חוצה יבשות מסביב לעולם

כחלק מחשיפת המשחק, המשחק היה פתוח לשחקנים ברחבי העולם במשך יומיים החל מיום העצמאות ועד לכניסת השבת בחוף המזרחי בארה”ב. התגובות והפידבקים שהתקבלו מהשטח היו מדהימות ואנשים נהנו מהמשחק.

כיף להסתכל בגוגל אנליטיקס ולראות איך המשחק שלנו חוצה את העולם ומשוחק במגוון מדינות.

המשחק שפותח מתאים לבתי ספר, קהילות ומרכזים של חינוך בלתי פורמלי. ומותאם למגוון גילאים.
במשחק משולבים קטעי ידע ומידע בוידאו ובטקסט. והחוויה המשחקית שלימה ומהנה.

להזמנת המשחק צרו קשר עם החברים ברוגטקה>>

תחנת מידע ואינפורציה בחדר הבריחה בן גוריון
תחנת מידע ואינפורציה בחדר הבריחה בן גוריון

דילוג לתוכן